måndag 25 maj 2009

HejHejHallå.
Jag hinner verkligen inte blogga nu förtiden. Jag har så otroligt mycket att göra, att jag inte känner att datorn är något jag vill sätta mig framför. Men jag tänkte sammanfatta den senaste veckan som gått. Jag har haft 1 prov som gick åt helvette. Anledningen var min enorma stress jag drabbats av IGEN. I Onsdags åkte jag till Jimmy och gick på hans avslutningskonsert på hans skola. Det var en ganska degig konsert så det var inte super kul direkt. torsdagen bjöd på en heldag i slottsskogen med min och Jimmys familj. God mat, glass och härliga promenader. Jätte bra dag alltså. Efter det följde vi med min familj hem till Varberg för på Fredagen var det Jippodag för alla studenter. Min klass var utklädd till Dragqueens, och det var en jätte lyckad dag verkligen. jag söp i 14 timmar, vilket inte märktes alls dagen efter. Jimmy var dock borta i huvudet ett tag. När vi kom till Göteborg igen på lördagen hämtade Jimmys mamma upp oss på NilsEricsson och så beställde vi en familjepizza. Det var vi värda kände vi. Söndagen kom och jag och Jimmy firade 1 år tillsammans! Detta firades med chill hela dagen, en supermysig middag och FRIERI. Jimmy friade till mig vid 20.00 och jag storlipade och blev överlycklig. Så nu är vi alltså förlovade, och det känns hur underbart som helst. Ringarna är jättejätte fina!

YeahYeah, idag är det Måndag och jag har bara 3 skoldagar kvar innan studenten. Nu ska jag plugga filosofi och sedan hämta Jimmy vid tåget. Blir kanske bloggande i morrn med. Jag ska försöka hinna.
TJARRÅ!
-J <3>
Såhär såg vi ut på jippodagen.


24/5-09

2 kommentarer:

Captain Redlight sa...

Grattis till 1årsdagen och till förlovningen, när jag såg det blev jag ultraglad, Så jävla glad är jag för din skull sötis!:D

M90E sa...

tack skaru ha Tiger!
<3