söndag 7 september 2008

Much Too Long

HejHejHallå.
Tänkte berätta om helgen. Och i slutet av inlägget får ni läsa om världens bästa grej med hela helgen. (Hände egentligen på Fredagen)
Fredag:
Stack med tåget med Ludde. Tog fel 100 buss från Borås, så jag hamnade i Göteborg. (Det var alltså en direkt buss) Pratade med en arg pojkvän i telefon under tiden som bussen körde förbi Bollebygd, och jag var påväg att åka hem isf för at ta nästa buss från Göteborg till Bollebygd. Jagh var arg på mig själv i guess. Men jag trängde mig in i en 100 buss, fullproppad av idioter, och med uttjatad musik. (Iaf en del av den) Så 2 timmar försent, möttes jag av en Jimmy Olausson, och jag var glad, och det var han också. Det blev ICA och läsk, och sedan mat och Sex And theCity filmen. Asbra va den.
Lördag:
Låg vaken 2 timmar och tänkte på massa. Kollade också på Jimmy när han sov. Han har snarkat nu i 2 månader kanske, och han gör det inte bara när han ligger på rygg (som de flesta männiksor gör), utan han gör det när han ligger på sidan också. Alltså så spelar det ingen roll om man puttar på honom, för att han inet ska ligga på rygg, ha snarkar oavsätt hur han ligger. YeahYeah, det va jobbigt. Men tillslut vaknade han och dagen blev chill somfan. Gick i myskläder hela dagen, bråkade med hunden påväg ner och hem från ICA, för hon var ute och gick med oss och såg ledsen ut. Vi kollade också på lägenheter i Göteborg. Hittade en som verkade asnice, så vi får hoppas att en liknande finns om ett tag. Lite dyr hyra dock. Bläh! Vi planerade också födelsedags festerna. Min kommer at tbli asnice. Hela den helgen jag fyller år kommer bli hur nice som hellst. Jimmys kommer också att bli nice. Jag gillar iaf folket som ska komma!
Sen blev det till att köpa massa godis och kolla på Wall-E. Så jävla gullig film.
Söndag:
Vaknade mitt i natten av att en pojkvän vid namn Jimmy var jätte gullig. Han skulel byta plats med mig. ( för vi låg inte som vi brukar) Men han vägrade prata och säga varför, så jag fick världens goaste kram ist och så bytte vi plats o så somnade vi igen och vaknade inte innan klockan 12. Då blev det Idol, dusch och buss till Göteborg, där jag va asjobbig, och därifrån jag åkte hem.
Nu till det som hände i Fredags;
Jimmy har under de 2 (3?) dagarna som vi inte sågs, gjort en grej till mig som han absolut inte velat säga vad det är. Men så i Fredags när jag kom hem till honom så visade han. Han tyckte att det skulle bli pinsamt, så han satte på sin dator och la sig bakom mig i sängen. En gitarr började spela, OGH DET VAR VÅRAN LÅT! Han hade lärt sig "Your Guardian Angel" på gitarr och hade spelat in den till mig. Tror ni att jag började lipa eller?!?!?!?! HELLYEAH! Det var riktigt längesen jag blev så glad. GAAAAH!! han är underbar alltså <3 style="font-weight: bold;">- J <3

0 kommentarer: