torsdag 18 september 2008

Somatically Incorrect

HejHejHallå.
Awesome dag alltså. Började med en seg dag i skolan dock. 9.20-16.00. Jag är ganska nöjd, för jag har fixat med mina fyra IG från 2an. Jag har satt upp datum och shit nu för att klara av det innan jag tar studenten om 269 dagar!!11!!!1!!11oneone. Mikael är bara så bäst att prata med, så allt löste sig. PÅ Tisdag blire samtal med rektorn om hur jag ska lägga upp studierna, för antagligen blir det så att jag kan göra det på distans. NICE!
Efter skolan satt jag, Nella och Emmie och var duktiga och gjorde klart Engelska-arbetet. Lite segt, eftersom jag var tvungen att stressa hem sen, men vad gör man?! Skolarbete är viktigt har jag fått lära mig. Så japp. Jag stressade hem, och cyklade sedan ner till stan för att möta Julle. Innan han dök upp, träffade jag Petter, vilket var nice, för vi konstaterade att vi inte varit i Varbergstad på aslänge. Sen gick jag igenom klädaffärerna och hittade lite grejjer. När Jag träffat Julle, stack vi till Blådörren och spenderade 1 och en halv timma där. Det va asnice och hur trevligt som helst. Massa skvaller om vad som hänt i sommar osv. Det märks verkligen att jag aldrig är hemma längre. Så efter att ha skvallrat klart och ätit en kycklingbaguette så gick vi mot torget. Stötte då på småemos som man kunde tigga av och som blev haffade av snuten för att de hade öl. LOL! Typiskt nyemosarna? I dunno. Men antagligen, för man sitter inte öppet på torget och langar sprit.
Anyway. Helt asnice va det. Och jag hörde rykten om att TSO:n gick villt till. Hoppas att 3orna (Ludde etc) nollade 1orna ordentligt.
Nu har jag på 2 timmar hunnit prata massa med mamma om skolan, kollat på TopModel/Idol, sorterat CD-Skivor och skurit mig på benet så att det blöder så där asmycket. Skar av typ en bit av den där ådern som ligger mitt över knölen nere på foten. SÅ ja.. Det bultar och svider atm. Jag ska fan sluta att raka benen! Eller kanske inte. Det blir äckligt.
Nu återstår städning av mitt rum, för ghela min garderob ligger på golvet. Sen blire till att hämta baby på stationen.
Take Care!
TJARRÅ!
- J <3
I morgon blire till att ta med Jimmy till LBS
för att träffa det stora Marionette-fanet.
Han kommer väl att bajsa på sig när Jimmy kommer dit. HAHA!

0 kommentarer: