tisdag 25 augusti 2009

15+1. Underbart.

Jag sover dåligt numera. Precis som förr, och det märks på min kropp. Den är full av stressutslag och det kliar något så sjukt mycket. Jag o Jimmy vaknade iaf alldeles för sent idag för att hinna till BoråsDjurpark som vi hade planerat att göra idag. Istället så ska vi gå en promenad och ta med oss picknick. Iaf om vädret håller i sig. Och om jag känner Jimmy rätt, så kommer han inte att vilja gå ut och gå, så jag kommer att få göra det senare, för jag vill gå min dagliga långa promenad. Så jag ska dra med hans mamma. hon är alltid på, och det är trevligt att ha henne som sällskap. Nu ska jag försöka hitta på ngt med min pojkvän. Det går inte att sitta framför datorn hela dagen. Jag är hungrig.. Och Jimmys pappa kom nyss hem, så det blir nog strax mat. Pasta o köttfärssås. MUMS!
o btw, så har jag börjat följa en ny blogg. Det är en liten asiatbrud, som är urgullig. jag älskar videobloggarna, för hon är bara för söt. Foki heter hennes blogg.
TJARRÅ!
- J <3


Mina fina blommor Jimmy gav mig
igår när han kom hem från stan.
DET kallar jag vardagslyx om något.

0 kommentarer: