onsdag 19 augusti 2009

SkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkor

Jag vet. Jag ä beroende av alla snygga skor som kommer i höst, men idag var jag smart och lade upp en plan. Jag tänker köpa budget skor. Inga mer från TopShop alltså. Jag hittade ett par från H&M, som hade passat mig perfekt. Och det roliga är att man kan se mina snygga gaddningar på fötterna med just H&M skorna. Billiga var dem, men finns dock bara i 38 o 39, så jag vet inte om det blir för stort.. Kanske värt att beställa, och bara skicka tillbaka?! Eller ska jag vänta o se om de får in strl. 37 igen?! Jag får prata med Mamma sedan. Hon får komma med kloka ord i guess.



Jag borde skriva en önskelista som jag sa igår. Jag borde nog gå ut och gå en jävla runda för att sedan kunna sätta mig med ett gott samvete och äta en toastad macka och dricka thé, och bara va. Vet inte vad det är med mitt humör, men skor och jackor har piggat upp mig de senaste 3 timmarna iaf. Och det känns helt okej, att inte sova med Jimmy inatt. Det är nyttigt. Jag funderar dock på hur min morgondag ska se ut. Jag vet inte hur någonting blir. Jag skulle vilja ha en dag på stan. Typ såhär skulle jag vilja att min morgondag såg ut:
9.00 - Ut och gå 1 timma
10.00-11.00 - Frukost
11.00-12.00 - Iordning fixande
12.34 - 13.14 - Tåg in till Göteborg
13.40 - .... - Shopping och sallands lunch.
19.00 - ... - Krogen.
Men, jag vet inte hur det blir med det. Vi får se. Shopping kanske det inte blir så mkt av. Kanske ett par skor typ. Och en oversizt tee. Och en almanacka. Fast, BARA om jag fastnar direkt. Jag måste sluta med tröstshopping. Äsch. Nu ska jag ut och gå en långrunda. Hörs ikväll.
TJARRÅ!

0 kommentarer: