tisdag 4 augusti 2009

GodKväll!
Jag sitter och känner mig duktig och redo för sängen tillsammans med Jimmy och det sista Paris Hilton My new BFF, avsnittet nu. Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Det har inte hänt så mkt, vilket kanske är just det vi behöver. Vi behöver lugn och ro från allt och alla typ. Bara var med oss själva. Vid 16 tiden idag åkte vi in till stan och jag blev glad, för jag kunde ha mina nya shorts och en body på mig. Vi gick till jimmys mammas butik i nordstan och hälsade på innan vi åkte till replokalen och träffade på en tidig Mikael. Vi gick in och satte oss och diskuterade deras nya intro som Jimmy började på idag. Sedan kom resten av bandet och Alexi, och jag drog därifrån för jag skulle åka med Jimmys mamma hem halv 8. Väl hemma blev det sallad med kyckling till middag och nu sitter jag här i Jimmys soffa igen och lyssnar på när han spelar GH. Det ska bli skönt att lägga sig med honom tätt intill sig och bara myskolla på tv. Det är bland det bästa som finns.
GODNATT

0 kommentarer: