tisdag 11 augusti 2009

HEJHEJHALLÅ!
Usch vad jag har blivit dålig på att blogga. Jag har inte haft varken lust eller tid de senaste dagarna. Jag har istället ägnat mig tid åt familj och vänner, vilket har resuterat i att jag idag vaknade och hade ett gott samvete. De senaste dagarna har det hänt lite småsaker som har varit väldigt roligt nämligen. Fredagen var mysig vid sjön och sedan med vitt vin o räkor. I Lördags var det LaserDom och thaimat med Jimmys familj + respektive hemma hos hans syster o sambo. Laserdom var verkligen en av de roliga sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Det är verlkigen något man skulle göra med några kompisar. Billigt och skitroligt verkligen. Sedan i Lördagskväll tex, stack Jag, Jimmys mamma och Marionette till Bengtsfors, för de skulle spela på en festival där. De ersatte DeadByApril och allting var bra. Trevlig tripp. Dock blev vi invaderade av mygg. Det var vidrigt. Söndagen spenderades med pizza och sedan hemkomst till Varberg. Igår var en väldigt bra dag. Jag och Jimmy stack ner till stan och träffade Viktor o Kotten och hände. Sedan stack vi hem en stund o spelade GuitarHero och jag bakade snickers. Sedan kom Hanna, Viktor o Chems och hämtade oss med bil, o så stack vi till skejtparken i Falkenberg. Det var trvligt, även fast att jag o Hanna var lite rädda för att bli påkörda. Pojkarna var duktiga,men jag undrar dock hur det är med Viktors hand idag.. Vid 22 stack vi hem till mig och rökte vattenpipa. Efter ett tag kom Kotten och Hulda och det var jätte trevligt. Tidig sänggång blev det, men det är jag glad för idag, för det är mkt som händer idag. Vid 1 åker jag och Jimmy upp till Göteborg, för han ska träffa bandet vid BrewHouse vid 14, för då är det loadin. Jag ska hem till honom en snabbis innan jag åker in till stan igen för att äta middag med hans mamma o syster. Efter att Marionette har soundcheckat, ska jag o jimmy strosa runt o se om vi hinner se lite på Verinica Maggio, innan Jimmy själv börjar spela vid 21.15. Eftersom de headlinar på BrewHouse idag, så kommer det vara chill och mycket ledig tid. Det kommer bli askul ikväll, för massa kompisar kommer att vara där och det är utgång efteråt. Kenneth och min mellersta lillebror ska också komma och kolla, så det blir säkert jätte trevligt. Hörs imorgon!
TJARRÅ!
- J <3

Jimmy o deras hund vid sjön.

Rostad toast, räkor, majonäs o vitt vin.

Axel på giget

I väntans tider.

Chems hoppar över Viktor. O Viktor o Hanna hos mig.

0 kommentarer: