söndag 2 augusti 2009

HEJHEJHALLÅ!
Okej, jag erkänner. Jag är tillbaka i onlinebutikernas träsk. Och speciellt nu när jag äntligen har insett hur bra forever21, faktikt är. Jag satt och kollade igenom sidan igår, och kom fram till att jag inte ska igga den era. Jag vet inte varför jag har varit emot den, men något var det. Jag hittade ett par underbara skor och ett par solglasögon. Skorna påminner om mn kompis Hannas skor, som hon köpt i Miami, och de skorna är verkligen MUMS! Så skor och solglasögon ska jag köpa därifrån. Kanske ett par leggins också. Jag behöver dock kolla upp köpvillkoren, eftersom det skeppas från USA, men frakten och priset för de olika sakerna var superbilligt, så det löser sig nog. OjOj, vad jag kommer att bo i de skorna. JaJa, nog om det. Jag sitter iaf atm ute i stekande sol på Jimmys baksida och bar atar det lugn. Jimmy leker med sin kompis Per, så vi är ifrån varandra ett tag, vilket kanske är bra med tanke på att vi har varit med varadra i ca 3 månader 24/7. Vid halv 6 åker vi tsm med Linus in till stan, för Marionetternaska repa och jag ska gå min långrunda under tiden.Jag hoppas på att Ferbie vill hänga på, för det blir mycket roligare då. Så nu ska jag ta min bok och sätta mig och läsa den en stund innan jag går in i duschen och sedan sticker in till stan.
TJARRÅ!
- j <3

Ca 200 kr.


50 kr.


198 kr.

500 kr (inkl. frakt), så blir detta mitt. Jag är glad.

0 kommentarer: