lördag 1 augusti 2009

HEJHEJHALLÅ.
Jag är hemkommen från Båstad/Torekov och mycket annat. Jag och Jimmy beslutade oss för att åka hem i Torsdags, för då började det regna så mycket. Vi hade det jätte trevligt och mysigt de dagarna vi var där, och det var pga av sällskapet och vädret helt klart. Allting var super bra verkligen. Jag och Jimmy åkte tåg hem på Torsdagen och kom hem till ett tomt hus, och kunde verkligen slappna av och bara chilla hela eftermiddagen och kvällen. Det var verkligen jätte skönt. Igår (Fredag) Kom resten av familjen hem med ett glatt humör och jag var taggad inför Hannas 19 års party. Jag hade verkligen jätte trevligt på det. Det var kul att träffa alla tjejer igen och snacka massa struntprat. Det är vi bra på. Sedan stack vi till Nyfiket och mötte Jimmy och Ludde. Det var ganska trevligt, men det blev hemgång vid 1 tiden.
Idag, har jag fullt upp med att ladda upp massa olika bilder på facbook och ska om ett par timmar bege mig med jimmy hem till honom. Vi är dä hela veckan tror jag. Eller jag kommer kanske he på tisdag till onsdag bara över dagen, för det är massa planer som ska göras denna veckan. Imorgon blir det rep, så jag ska gå en långrunda. (Från majorna över Elfsborgsbron till Eriksberg och tillbaka hade jag tänkt.) På måndag blir det Lotta på Liseberg. På tisdag rep. Onsdag varberg över dagen. Torsdag blir det utgång i Göteborg med tjejerna, jimmy, Ferbie (o säkert bandet) och DeadByApril. Ska bli superkul att hänga med alla samtidigt för en gångskull. Sedan är det helg igen.. JaJa. Nu ska jaggöra mig iordning.
Kolla in min facebook, ör där ligger nu uppe massa bilder.
TJARRÅ!
-J <3

0 kommentarer: