tisdag 4 augusti 2009

HejHejHallå!
Jag sitter i Jimmys soffa och lyssnar till ljudet av gutar hero som jimmy spelar. Vi är fasta.Jag som alltid har vägrat. Men skitsamma. Vi njuter. Anyway. Jag vet inte om jag har sagt det, men jag tror jag håller på att bli en shoppaholic. Typ. För jag kan inte gå på stan utan att köpa något. Spec inte kläder. I tisdags var jag inne i stan innan repet, när Jimmy satt och åt middag med hans manager från amerikat. Jag gick in på Monky, för jag älskar den butiken. Och där hittade jag ett par astuffa shorts och en tisha. Fick båda för under 100 lappen. Så här snackar vi fynd. Men nu är det shopping stopp för min del fram tills i slutet av månaden då jag ska köpa en ny jacka och det jag la upp på bloggen härom dagen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med jackor alltså. Jag har en jätte snygg höstjacka sen förra året som jag mer än gärna vill använda i höst igen. Sedan har jag en skinnjacka som är några år gammal, men som är så fucking bekväm. Sedan så har jag en vinterjacka jag haft i något år nu, men som jag älskar... Så jag vet inte hur jag ska göra och vad för jacka jag ska köpa. Ingen tänker säkert ni nu. Jag har ju både höst och vinterjacka. MEN. Eftersom jag varit så duktig och inte köpt nytt varje år, så är jag värd det i år tycker jag. Jag skulle vilja sattsa på en trenchcoat nu till hösten och köra på min gamla vinterjacka. Eller? Jo, jag tror det. Usch. Vilket i-landsproblem. JaJa. Nog om det.
Nu ska jag klä på mig ngt som går att ha idag. Jag ska in till stan med jimmy och träffa Ferbie. Sedan blir det rep. Och btw. Jag är jätte duktig. Igår var jag ute och gick en halv mil, sedan åt jag mörkchoklad, drack thé och smoothie till en film. Och idag har jag ätit mosade ägg och banan. WIH! Creds till mig. Såhär ska jag fortsätta. Hmm.. vadfan ska jag ha på mig?!?!?!?! Jag vill ha mina nya shorts och en body. Men det är nog för kallt.. Äsch. Jag får kolla.
TJARRÅ!
- J <3
btw, det är fortfarande utgång på Torsdag som gäller. Hör av er till mig om ni ska hänka på.

0 kommentarer: