fredag 14 augusti 2009

HEJHEJHALLÅ!
Jag sitter framför min svärfars dator, och har under dagen insett att hans tangentbord är det bästa. Gårdagskvällen blev lång och det fanns många tårar inblandade. Jag och Jimmy hade en lång kväll med massa prat, och det känns iaf bättre idag. Men ändå inte okej. Denna dagen har iaf börjat bättre än gårdagen, och det vårdar ju gott inför kvällen då jag har bestämt mig för att ha super roligt och bara va jag. Jag och Jimmy har precis ätit lunch och duschat jätte länge. Det finns få saker som slår långa kramar under en skollhet dusch. Jag tror jag börjar att hitta tillbaka mina tankar på att ord faktiskt betyder. Nu sitter vi framför varsin dator och är lagom sociala. Vi ska om ett tag åka in till stan för att möta upp Adam. Vi ska sätta oss utanför WayOutWest's område i slottsskogen och dricka ett par öl, innan vi möter upp Sarah för att dra till Kicki och Aron på hisingen. Kicki fyller år idag, så det är födelsedagsfest där. Sedan ska vi åka in till Götaplatsen för att kolla på Europe. hur c00lt är inte det?! Sedan blir det krogen med allt folk. Jag tror kvällen kommer att bli toppen. Problemet är bara klädsel......... Jag vill h klänning. Men, jag vet inte. Jo, det blir det nog. Nej, nu måste jag fixa mig.
TJARRÅ!
-J <3

0 kommentarer: