tisdag 18 augusti 2009

God kväll.
Jag är nyss hemkommen från Falkenberg. Jag och Jimmy var ute och gick, och helt plötsligt dök Viktor upp med sin bil och sedan efter 40 min stod vi i skejtparken i Falkenberg tillsammans med Hanna och Chems. Kallt var det och jag ville egentligen vara hemma med IKEA katalogen och en penna i handen. Men det var trevligt ändå. Jag är iaf hemma nu, och tänkte göra mig i ordning lite nattmat och thé så att jag äntligen kan bläddra i den där jävla IKEA katalogen. Jag vill inte ta ut för mkt i förskott när det gäller lägenheten, men vem vill inte bläddra och önska sig massa i från IKEA?! Imorgon hoppas jag på bra väder för då vill jag gå en sväng på stan och kolla lite innan vi inter lazerdooms parken tsm med Adam. Sedan blir det TV-spel på kvällen. Och på tal om ngt helt annat. Jag är såld på pälsjackor i år igen. Jag skrev ju för ett tag sedan att jag inte kunde välja om jag skulle köpa en ny vinterjacka eller en ny höstjacka. Min skinnjacka som jag har nu, älskar jag, men den är snart 3 år gammal.. Så en ny utan muddar hade varit perfekt. Sedan så är jag ju ett fan av trenchcoatar. En svart sådan hade inte heller suttit fel. Sedan så hade jag inte tackat nej till en ny Didriksson vinterjacka. Den Didriksson som jag har nu, är snygg o allt. Men jag har haft den 2 vintrar nu.. Och till sist. En svart päls?! Åh. snyggt!!!
Så här är alternativen:
1. Skinnjacka, svarta heels, svarta stuprör o översize tee.
2. Svart päls (kan vara fusk, budget ftw), svarta heels och stuprör etc.
3. Didriksson svart. svarta uggs och stuprör.
4. Svart trenchcoat. svarta stövlar, stuprör osv.
De svarta UGG:sen ska jag köpa som vinterskor.. så de blir det. men vafan. Vilken jacka. Jag kan bli galen på mig själv känner jag. Sånt jävla i-lands problem. Äsch. Får summera i morgon i bloggen, vad jag kom fram till helt enkelt. och lägga upp lite bidler, så att ni fattar vad jag menar. Tills dess, sov gott.

- J <3

0 kommentarer: