tisdag 25 augusti 2009

Godkväll!

Jag har precis ätit en god kvällsmat bestående av äggröra, ost/skink macka och en mugg rabarber/grädd thé, tillsammans med familjen Olausson. Jag och Jimmy kom också ut på våran lite längre kvällsrunda med hunden och jag fick badat den också. Nyklippt och nybadad hund alltså. Hon ligger just nu bredvid Jimmy i soffan och lyssnar till vårat knapprande på tangentborden. Vi är sååå sociala. Imorgon åker Jimmys föräldrar till Thailand i 3 veckor, så det betyder att vi är ensamma här hemma och är hundvakter. Det ska bli riktigt mysigt. Känna på hur det är att bo själva tillsammans. Det är alltid en bra förberedelse inför det kommande livet. Jag satt nyss här och funderade över hur resten av veckan kommer att se ut, och kom genast fram till att jag verkligen har det bra med min livssituation just nu.

Onsdag: Säga hejdå till Catta och Janne på landvetter. Sedan in till stan och hänga med Jimmy och Adam, för de fixar en grej som än sålänge är hemligt men det kommer upp på Marionettes myspace om ett tag.
Torsdag: Jobba 11-16. Sedan tänkte jag att jag o min mamma kunde ha hemmaspa om hon vill det.
Fredag: Mormor o morfar kommer upp till Göteborg och då ska jag och Jimmy vara med dem och visa dem stan och shoppa.
Lördag: Jobba 11-17. Sedan utgång i Göteborg hoppas jag.
Söndag: Hem till Varberg och tar antagligen med hunden.

Åh, jag är verkligen glad. Jag har ett jobb med bra tider och mycket fritid jag spenderar med familj och vänner. Och just punken vänner ska jag bli bättre på och det tror jag att jag blir nu när jag inte har någon skola. Jag är glad. Jag ska soppa ett ar spets leggings och en hatt denna veckan. Sedan tatuera fötterna nästa Torsdag. Sedan är det köpförbud, för jag ska vara ekonomisk och spara. Nej, nu ska jag kolla på lite onlinebutiker. (Kanske borde lägga upp en sån guide igen. jag gjorde ju det för ca ett halvår sedan..) Jag sover nog gott inatt. För jag mår bra atm. Jätte bra.
GODNATT!
- J <3

Denna ska jag beställa från H&M i veckan.

Denna ska jag köpa i H&Ms butik imorrn.

Dessa ska också beställas från H&M denna veckan.

0 kommentarer: