lördag 29 augusti 2009

Kom nyss hem från en varm (till en början när solen stekte) och blöt 1 timmas promenad med hunden. Regnet öste ner den sista halvtimman och jag mötte Linus pappa med deras hund, och de såg lita blöta ut som oss. Anyway. Martin kom innan när jag och Jimmy hade lagat en super nyttig lunch. Sallad med bacon, skinka och ägg och varsin morot att tugga på. MUMS. Det är tur att både jag o Jimmy älskar sallader med olika saker i, för jag håller mig ju till nyttigheter när det gäller mat. Sedan att Jimmy vräker i sig chips i 1 liter cola nästan varje dag, det är en annan historia. Jag hoppas ikväll på att det blir middag med Jimmys syster och hennes sambo. Vi tänkte isf äta räkor och kräftor och glass eller ngt till efterrätt. Jimmy o Martin är i studion nu och får inte tag på Sarah, men det blir antagligen middag. Så jag ska nu duscha och göra mig lite i ordning. Jag är supr sugen på räkor alltså. Så det blir nog en mysig kväll. Men jag återkommer med hur det blir.
TJARRÅ!
- J<3


Kollade på min mans myspace precis och fann detta.
Finns det något sötare än små fans på 14 år?

0 kommentarer: