fredag 21 augusti 2009

Halsont. Inte okej.

Såhär är det. Jag har sovit sämst inatt och jag har jätte ont i halsen. Och jag blir så arg på det, för jag vill verkligen inte bli sjuk. MenMen. tiden får avgöra hur det blir med det. Jag hade iaf en galet rolig kväll igår med allt folk. När vi kom in till stan och skulle leta efter solglasögon, blev Wallah rik på ett par nya skor och ett par solisar och vi kom efter till Slottis. Väl där mötte vi Jimmy och två av hans managers kompisar från Chicago. Max och Michael hette dem och var super trevliga. Så trevliga att tom. jag snackade engelska. Vid 20 tiden stack vi med spårvagnen till Diamond Dogs på avenyn och mötte upp Alexi och Johan. Där blev vi kvar resten av kvällen och jag o tiger dansade som galningar. Idag mår jag smsagt sådär. Bakis tänker ni, men nej. Bara halsont. Nu ska jag ut och gå här i Bollebygd. Efter det dusch, laga mat och efter det efterrätt innan jag och Jimmy åker in till Aron o Kicki och förfestar. Hörs innan det i guess. Om jag hinner...
TJARRÅ!
- J <3


lite bilder bara..

0 kommentarer: