måndag 17 augusti 2009

HEJHEJHALLÅ!
Jag är skit trött. Sådär galet mega super trött faktiskt. Och jävligt glad över vilka människor det är som jobbar på mitt nya jobb. Träffade alla idag, och de är verkligen störtsköna allihopa. Allting var så avslappnt och man kunde verkligen vara sig själv till 100%. Jag kom dit med en gömnd septumpiercing och möttes av först Annelie, med gaddningar, töjjningar och piercing i löppen. Sedan kom Lisa med massa gaddningar. Så jag tog fram min ring i näsan och allt var frid och fröjd. Detvar verkligen en sjukt bra stämmning, vilket kanske berodde på att vi alla hade ett mega stort intresse för musik och dålig sexhumor. Jag var där mellan 11 o 19, och belv sedan hemkörd av min chef, som är det bästa jag någonsin har haft. Gud. Jag är verkligen glad märker jag.. JaJa. Så är det. I morgon är jag ledig och ska då ringa massa fastighetsägare och en tattuerare för att beställa min tid i September. Gud. Tänk om vi får lägenheten vi vill ha......................................DÅ....Dör jag. Och blir glad på samma gång. Nej, nu ska jag gosa med min pojkövn som jag inte träffat på hela dagen. VI möttes i dörren, satte oss och tittade på stavhoppas VM-finalen, (som var jävligt komisk) och sedan satte vi oss vid varsin dator i varsitt rum. Så vi borde nog umgås nu. Vi hörs i morgon. Då kanske jag kan komma med lite datum.
GODNATT!
-J <3
btw, så försvann min snygga header igår när jimmy skulle fixa en ny layout. Förhoppningsvis fixar det sig imorgon.
och btw2. Jag har skurit av mig halva fingertoppen på mitt vänstra ringfinger. Puss.

0 kommentarer: