onsdag 26 augusti 2009

LÅNG DAG FER SURE.

GodKväll.
Äntligen hemma efter en lååång dag. Började med uppstigning vid 9 tiden i morse och 1 timmas powerwalk med Jimmys mamma och hund. Sedan hem o käkade frukost, duschade och gjorde mig iordning innan vi stack in till stan för att möta upp Janne och Jimmy. Catta o Janne stack på kalas och jag o Jimmy strosade runt lite i city och lunchade på paprika. Vi gick från paprika med ett gott samvete, eftersom vi var duktiga och åt nyttig mat. Vid 3 tiden, efter mååååånga provade skor på DinSko hämtade Jimmys föräldrar och syster upp oss och så bar det av till landvetter. Jimmys föräldrar hade fått reda på att deras flyg från Köpenhamn till bankok skulle vara 12 timmar försenat, så de var inte så jätte glada när de steg på planet till Köpenhamn. När vi kramats och sagt hejdå, så stack jag o Jimmy in till stan igen för att bege oss till Gamlestan och möta Adam. Men det tog ett tag innan vi kom dt. För först var vi tvugna att åka till Mikael i Örgryte, sedan tog vi en buss åt fel håll därifrån så vi hamnade vid centralen igen och fick ta en spårvagn till Gamlestan därifrån. Jag hatar bussar och jag fattar inte varför vi tog buss ist för spårvagn från Mikael, precis så som vi alltid gör. Nej, då säger Mikael att det är smartare att åka buss mot gamlestan är spårvagn och efter många om o men, så tror jag o Jimmy honom, men vi tar den in mot city. Välk i gamlestan möter vi Adam och gör "det hemliga". Sedan tog jag spårisen til lcentralen o sen tåget hem till Varberg. Så ni förstår kanske att jag är trött? En jävla massa åkande har det varit idag.
Imorgon ska jag iaf jobba. vet inte hur jag känner inför det faktiskt. Det blir säker superkul, emn just i stunden är jag aldeles för trött för att tänka så. Jag jobbar mellan 11-16, sedan ska jag hem till Jimmy och ha TV-spelskväll osv med honom och Adam. Det ska bli mysigt. Nu ska jag klä på mig en stor tischa, tvätta bort allt smink och borsta tänderna. Sedan ska jag somna till Sex And The City-filmen, för det var längesedan jag såg den. Jag får liksom passa på nu när Jimmy inte är här. Hörs i morgon.
GODNATT!
- J <3

0 kommentarer: