onsdag 19 augusti 2009

TJENIXEN!
Jag tror jag är kär i vädret. Det är ju helt galet vad det bara kan vända från att vara urtråkigt, till sommarvärme. Skönt är det iaf, och jag har precis bjudit familjen på varma mackor till lunch ute på altanen. Eller ah, jag och mamma gjorde i ordning mackorna tillsammans. Det brukar bli bäst när mamma är med när det gäller mat. Hon är jätte duktig på matlagning. Jimmy gjorde det han brukade. Han steg ur sängen precis när maten var klar. Är det bara typiskt honom, eller är det så med alla killar? JaJa! Idag blir det bara lugn och ro ute i solen. Det blir ingen laserdom (hur stavas det egentligen?!), för Adam skulle ner till malmö och göra något. Typiskt buisness män. Så jag tänkte att det blir chill i solen med kaffe och smoothie. Mamma och Pappa (ja, jag kallar Kenneth det numera om ni inte redan har märkt det.) ska til lGe-kås när han kommer hem från jobbet vid 4, så jag ska passar syskonen. Och som tack för det så kommer de nog hem med lite småprylar till mig med. Iaf en ny almanacka och stora svarta fotoalbum. Sedan så får vi se om vi sticker till Jimmy ikväll eller om vi tar det i morgon. Nej, nu ska jag städa upp på mitt rum och sedan koka kaffe och duka fram fika på altanen. Jag vill visa mamma allt jag hittade i IKEA katalogen igår kväll... Hörs senare.
TJARRÅ!
- J <3


Bilder från skejtandet igår.
och jag utanför det nya bostadshuset.

0 kommentarer: