söndag 16 augusti 2009

God Kväll!
Jag sitter just nu vid datorn och känner mig helt plötsligt vuxen. Jag har skaffat mig 2 extra vuxenpoäng idag. Jag fick nämligen jobbet som jag sökte, vilket gjorde mig skitglad. Jag har också suttit i timmar och letat efter efter privata fastighetsägare, som jag ska ringa i morgon och på Tisdag för att söka lägenhet. Helt plötsligt känns allt mycket lättare. Helt plötsligt ser jag en egen lägenhet till mig och Jimmy och helt plötsligt blev allting lite enklare. Jag hoppas bara att jag trivs på stället, men jag tvivlar absolut inte på att jag kommer att stortrivas. Jag gillar att hänga med lite äldre människor än mig själv, och de som jobbar där är i 30 års åldern, så jag borde kunna klara mig ifrån bitchblickar från brudar som avundas mig. Allt känns perfekt med jobbet. Efter att jag hade varit och blivit grillad, mötte jag upp Jimmy och hela min familj för att fira. Vi gick ner til lhamnen och satte osss på stans helt klart bästa matställe. De har världens största buffé. 2 kötträtter, 2 fiskrätter, soppor, efterrätter, massa frukt och en sjuhelvetes salladsbuffé. De blev en lyckad lunch innan jag och Jimmy var extremt lata och åkte buss 3 hållplatser för att besöka min moster och hennes familj. Vi pratade om tattueringar, jobbet, lägenheter osv osv. Jätte trevligt var det. Sedan gick vi hem och klippte håret på 2 av mina bröder. Jag känner mig extremt duktig, för jag har gjort väldigt mycket idag. Och jag ska fortsätta. Jag ska leta lite mera en stund till. Och så ska jag plaerna veckan. Och jag har kommit på att det är galet mkt telefonsamtal inblandade. Dessa är planerna hittills:
Måndag: Jobba, ringa fastighetsägare och Kenneth Gustafsson och beställa gaddningstid (1!!!!!!)
Tisdag: Ringa mer fastighetsägare och vara med Julle.
Onsdag: Laserdoom och tv-spelskväll med Jimmy och Adam
Torsdag: Liseberg med Jimmy och Adam. Ring om ni vill hänka. På kvällen ska vi ut med bla. Tiger och Wallah.
Fredag: Party?
Lördag: Kräftskiva
Söndag: Bakis.
Nej, nu ska jag se om Jimmy komme rngn vart på min nya blogg layout. Sedan får vi se vad som händer. Hörs i morgon.
TJARRÅ!
- J <3
btw, vill ni ha tips på en asnice onlineshop, så gå in här: Chapnlle

0 kommentarer: