söndag 16 augusti 2009

Arbetsinterjuv

HejHejHallå!
Jag sitter här med en tom skål som det har varit gröt i, och är jätte mätt. Jag har nyss ätit frukost och laddar inför min arbetsinterjuv som jag ska på idag klockan 11 på Herberts Café. För det första så trodde jag aldrig att jag skulle få ett jobb. För det andra, så trodde jag aldrig att om jag väl fick ett jobb, så var det på ett café. För det tredje så är jag inte alls nervös för jag ska säga precis som det är: Jag vill driva ett eget café i framtiden, och behöver erfarenhet. Jag vill också vara med och utveckla cafét och träffa massor av männiksor under mina arbertstimmar". Och mycket mer..
Jaja. De senaste 2 dagarna blev bra tillslut. Kickis födelsedagsfest o hela fredagen blev jätte bra och jag hade skit roligt. Bilder finns på Facebook. Gårdagen blev bra med. Jag o Jimmy åkte hem till Varberg och lagade mat till min familj. Sedan blev det glass och mys. Jag fick också ett sms av Nella, vilket jag såg idag, och det fick mig till att komma på en idé, så jag ska höra av mig till henne i eftermiddag.
Nej, nu måste jag fixa mig.Hörs senare med resultatet.
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: