torsdag 27 augusti 2009

febern och stressen tog död på mig.

Jag dog nästan idag. På riktigt. Jag svär. Jag svimmade på jobbet nämligen. Jag stressade för mkt, och ni som känner mig vet att jag inte klarar av stress och idag sa kroppen till på skarpen. Jag får inte stressa, då ramlar jag ihop. Så halv 1 idag satte jag mig på tåget till Göteborg och tog direkt spårvagnen till P.H. Studios och träffade Jimmy och Adam och bara tog det jätte lugnt. Jag åt frukt och läste medan de höll på med den lilla hemligheten. Jag vågade inte åka hem till jimmy ensam om jag skulle svimma igen, så studion blev lite av min räddning. Vid 1kvat i 5 åkte vi hem till Jimmy och åt pizza och handlade på vägen från bussen. Jag sitter här och har huvudvärk och feber och vet inte riktigt hur det blir ikväll. Antingen kommer Adam hit ikväll och då blir det toasts till kvällsmat, eller så kommer han i morgon och har med sig Alexandra. Då ska vi laga tacos eller grilla och ha en supermysig kväll allihopa tillsammans. Morgondagens planer sker oavsett om Adam kommer idag eller inte. Kommer han idag stannar han tills Lördag o Alexandra kommer hit i morgon. Kommer han imorgon åker de hit tillsammans o stannar tills Lördag. Så det blir en mysig Fredag helt enkelt.
Jimmys föräldrar lär vara framme i bankok snart. Så jag måste smsa dem sedan o höra hur flygningen gick. Jag hoppas den gick bra för Catta o hennes ben. Nu ska jag drick vatten och försöka bli frisk.
TJARRÅ!
- j <3


Min gamla chef är o tävlar EM i Storbritannien.
Han och Saint Amor var felfria första dagen (igår).

0 kommentarer: