torsdag 20 augusti 2009

Åker in till Göteborg snart.

Åh, jag är så glad. Efter min 40 minuters runda var jag jätte varm och unnade mig en lite längre dusch. Jag var på toppen humör tills jag insåg att jag inte skulle ha några kläder att ha på mig ikväll. Mitt humör kan verkligen dyka ner från topp till 0 på en sekund, när jag inte hittar ngt att ha på mig. Men efter 1 timmas funderande och ett samtal med Jimmy, så insåg jag att jag kunde ha min favorit tröjja, vara barbent och sätta på mig en hatt på huvudet för att det skulle bli ngt "mer". Jag insåg snabbt tt det var snyggt med hatt, långt blont hår och pilotsolglasögon, så det får det bli. Och converse. Så det blir lite rockit fast sött. Dock känner jag att jag komer att ha på mig detta i morgon om vi ska till Aron och Kicki, men jag hoppas att det är okej, att ha på sig NÄSTAN samma saker 2 kvällar i rad, om man inte är med samma människor?! Eller? Äsch. Jag vet inte. Jag kanske byter i morgon. Jag ska försöka hitta en långtisha idag på REAn. Eller så tar jag bara ngt annat på mig till tischan jag har idag, imorgon. HAH. jag har sånna klädproblem alltid. Nu ska jag iaf packa ner det nödvändisgaste (smink, plattång, bok och iPod) och sedan sätta mig ute en stund innan jag möter Wallah och Tiger på stationen. Det kommer bli en rolig kväll antar jag, för vi drar till Sticky och sedan rockbaren. Antar jag iaf.
Hörs i morgon!
TJARRÅ!
- J <3

1 kommentarer:

Kicki sa...

du kommer nog va väldigt kall barbent, det e ju vinterväder idag typ :P dra på läderlegginhens ;)