fredag 7 augusti 2009

GOD EFTERMIDDAG!
Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att ni som inte hängde med ut igår missade en asbra kväll som innehöll rockbaren, chezz och henriksberg bla. Jag, Jimmy och Johan drog runt och hamnade tillsist hos Adam och John i utby där vi hade efterfest och slaggade. Märks att det är bröder till Björn i InFlames, för det hängde en jävla massa AAA-band överallt...Heltvärt var det iaf. Anyway. Idag kom Jimmys pappa och hämtade upp oss och körde oss in till stan för att ära brunch på TinTin, väldens kanske bästa café/restaurang. Öppet alltid, bra service och god mat. Och inte särskillt dyrt. Efter det åkte vi till Borås, för Jimmy skulle till hörselcentralen och undersöka sin tinnitus. Sedan blev det till att handla massa saker tills ikväll, då vi ska fira att Catta börjar sin semester. Vi ska grilla gott kött vid sjön, bada och ha det mysigt. Sedan blir det antagligen räkor på toast med iskallt vitt vin om Janne får som han vill. Så kvällen lär bli asbra.
Imorgon blir det galet hela dagen. Vid lunch sticker vi till Jimmys syster och hennes sambo för att äta god lunch. Sedan åker vi Gokart och sedan lazerdoom. Senare på eftermiddagen och kvällen så ska vi vara inne i stan.Vi ska kolla på snabba båtar, för det är en VM-deltävling i snabbabåtar. Sedan blir det slottsskogen med bandet, dba, johan, Alexi, osv osv. Så det kommer att bli en super bra dag. Gud, mitt humör är på topp. Även fast jag sov 3 timmar i natt på en hård soffa.
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: