lördag 29 augusti 2009

Kräftmiddag avslutad.

Jag är så otroligt duktig på att uppdatera min blogg nuförtiden, så jag tänker att fortsätta med det framöver. Det är liksom roligt helt plötsligt att bara skriva, även fast att ingen egentligen är intresserad av vad som händer. Jag har iaf haft en superbra kväll tillsammans med Jimmy ssyster och hennes pojkvän. De kom hit med räkor, kräftor, baguettbröd osv. Och Sarah gjorde en god efterrätt bestående av krossad pepparkaka i smältsmör, kesella och lemoncurd (vet inte hur det stavas). Skitgott var det iaf. Och vitt vin på det. Superbra. Nu är jag trött och nöjd med dagen. I morgon är det tidig upgång och en lång promenad med hunden innan Jag o Jimmy tar med hunden hem till Varberg. Jag är där Söndag-Torsdag och ska bla vara med Julle och Fanny.
TJARRÅ!
- j <3

0 kommentarer: