torsdag 20 augusti 2009

Sleepwalking,

Klockan är för mycket. Men jag bryr mig inte. Jag är så glad över att jag har fått chansen att prata med Kicki och verkligen lära känna henne. Så jag skiter fullständigt i hur mkt klockan är. Mitt humör är väl typ detsamma. Väldigt konstigt. Men jag tror jag behöver sömn, och efter det är det nog bättre. Fast, jag vet att jag inte kommer att kunna sova, för det har jag alltid svårt för när Jimmy inte somna brevid mig. MenMen. Jag får väl börja vänja mig. Snart är det höst och vår, och då är det turnéer på gång. Fast då vill jag bo hos Aron o Kicki. Eller ah, bara Kicki då, eftersom Aron också är på turné.
Åh, jag gäspar 10 ggr/ sekund känns det som. Kanske borde ge sängen en chans?! Nej. Jag vill nog vara uppe en stund till. Men ah. Ingen mer bloggning idag iaf.
GONATT!

2 kommentarer:

Kicki sa...

detsamma! betydde mkt för mig igår :)

Igår sa aron (när han kom hem hehe)att priset inte betyder något, att vi ska bo på hotell på styrsö

men så kollar jag nu på det enda hotellet de har 1600 kr/natt?!???
I don't think so hehe. Blir långkallingar o raggsockar i tältet. Den där lilla saker fr new york lär inte bli använd hahaha

puss

M90E sa...

ojoj. Fast, det är ett bra sätt att bli varm på ;)