lördag 29 augusti 2009

Tur att vi har varandra.

Alltså. Vet inte vart jag ska börja. Dagen igår blev inte som den skulle för Adam var tvungen att åka till sjukan till sin brorsa. Så jag o Jimmy gjorde mat själva och ägnade större delen av kvällen framför tven, med bara massvis med mys, chips och massage. När vi beslöt oss för att flytta oss från soffan till sängen för att sova, ägnade vi en lång stund till att bara ligga och småprata och klappa på varandras kinder. Det var verkligen hur mysigt som helst. Det händer inte så ofta längre. Så när det väl händer så blir min kropp jätte lycklig. Visst, men småpratar lite innan man säger godnatt vanligtvis, men att det höll på i 1 timma, det var det bästa. Och ja, jag var kanske lite jobbig och övertrött på slutet, men Jimmy är expert på att få mig dundertrött. Han börjar prata om ngt som är ointressant och i det här fallet, alla hans gaddningar han ville göra, så jag somnade tillslut. Jag vaknade vid 11 idag och hörde hur det blåste ute. Gick upp och gjorde thé och en ostad macka och läste GP, och när jag tittade ut genom köksfönstret verkade vädret underbart, för solen skiner, men man luras, för det finns inte så mkt träd där som kan blåsa. Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag antar att jag följer med Jimmy in till stan när han ska köra sina trummor från studion till repan, men hur kul är det? Bättre än att vara hemma dock kanske. Ikväll vill jag köpa godis och kolla på en bra film. Eller så vill jag festa. Vi får hem hunden idag från Jimmys syster, så det kanske är bäst att vi stannar hemma. Usch, jag har beslutsångest över så mkt.. Så nu får jag sluta skriva. Ge mig torsdag o Fredag. Så blir allt perfekt.
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: