söndag 30 augusti 2009

Byta till Blogg.se

jag sitter här efter en lång morgon. Vaknade av hunden vid halv 10 och steg då upp. Gav henne mat, gick ut en längre runda, fixade tvätten, disken och frukost bestående av naturell yoggi och sommar thé. Jag och jimmy åker till Varberg i eftermiddag somsagt och det blir säkert bra. Mamma bakar visst bullar, så det blir bulle o mjölk ikväll antar jag. Vi har baguetter kvar sedan igår också, så jag ska nog göra varsin sådan till mig o Jimmy sedan med ägg o sallad. Nu ska jag fortsätta att fundera på om jag ska byta till blogg.se ist för att ha Blogspot som jag har nu. Jag tycker att Blogspot är dåligt faktiskt, så jag tror jag byter, men jag vill ha kvar alla mina inlägg, så jag måste ta reda på om det går att lösa på ngt sätt. Och så får jimmy fixa ihop en grym layout till mig. en grymmare än den jag har. Iaf en annan header. YeahYeah. jag håller tummarna för att jag ska vinna Cittys tävling. Den avgörs nog idag tror jag.
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: