måndag 17 augusti 2009

GodMorgon.
Nyduschad och redo för första dagen på jobbet. Solen strålar in på tangentbordet genom källarfönsterna och jag är på toppenhumör. Jag och Jimmy satt i ca 2 timmar igår och skrev ner allting som behöver köpas till våran lägenhet, och det som vi redan har. Vi skrev ner alltifrån smörknivar till köksbord. Vi kollade igenom hela IKEA katalogen och insåg snabbt att vi nästan har allt vi behöver för en flytt. Förutom kökssaker typ. Det var en skön känsla, och det käns nära nu. Jag ska ringa på en lägenhet påväg ner till jobbet hade jag tänkt, så vi får väl se. Jag och Jimmy kommer iaf att bosätta oss i Varberg ett tag tilla vi hittar en lägenhet i Göteborg som passar just oss. Vi är kräsna, och då kan en fin lägenhet i Varberg, slå Göteboergs stadsdelar ganska hårt. Jag känner att efter att denna dagen är avklarad, så kan jag jubla. Ska ringa om gaddningen också och beställa tid i September, vilket gör saker och ting ännu roligare. Nej, nu ska jag göra mig iordning och sedan bär det av. Vet dock inte om jag ska gå eller ta bussen. Tar liksom bara en kvart från mitt hus till entrén på jobbet, och nästan lika lång tid med bussen.. Hmm.. Vi få se. Det kanske böåser för mlkt ute för att gå. Who knows.Hörs ikväll.
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: