lördag 22 augusti 2009

Ignore the mirror's truth


Jag är sådär opäpp helt plötsligt igen. Och allt pga att jag inte har ngt att ha på mig ikväll när jag ska på överraskningsfest/kräftskiva. Hatt blir det iaf. Och solglasögon. (Anonyma kölubben) Så slipper man kanske prata engelska. Whatever. Jag är iaf hemma i Varberg idag och på tåget hem läste ja gut min bok. SMUTS hette den och är en grymt bra bok. Den handlar om en topp advokat och trafficing. Jag rekomenderar den verkligen. Jag har under eftermiddagen suttit ute isolen och skrivit in massa saker i min nya almanacka, läst modetidning och ätit godis. Allt blir så mkt bättre efter en stund ute i solen alltså. MUMS! Nu måste jag springa in i duschen för mormor o morfar kommer och hämtar upp mig klockan 17.00. Hörs i morrn!
TJARRÅ!
- J <3

0 kommentarer: