fredag 28 augusti 2009

SuperFredag

Idag kommer bli en bra dag. Kanske tom. en superdag. Även fast att jag har feber och är super tät i min näsa, så ska jag genomföra dagens planer ändå. Jag är också fortfarande skakig, men jag hoppas att det ska lägga sig under dagen. Jag har en läkartid om ca 2 veckor, så jag får förhoppningsvis reda på vad det är med mig kropp då. Anyway. Jag ska nu ut och gå en långrunda i det sisådär fina vädret. Jag ska också till biblioteket och låna en rekommenderad bok. efter det ska jag hem, duscha och plocka i ordning innan jag och Jimmy ska ner till Hemköp och handla inför kvällen. Jag vet inte riktigt när Adam och Alexandra kommer, vilket är lite jobbigt. Men jag hoppas att de kommer redan vid 16 tiden. Nu ska jag iaf ta på mig träningskläder och powerwalka i 1 timma. Hörs sedan.
- J <3

(Får inte glömma att påminna mamma om H&M-beställningen..)

0 kommentarer: