måndag 24 augusti 2009

Helmligheter. Funderingar. Hat.

Jag är på konstigt humör ännu en gång. Ligger atm i Jimmys säng och tänker på att vi just idag har varit tillsammans i 15 månader. I mina öron pumpas Meshuggah och Jimmy stack precis till stan för att möta upp sin manager för ett möte angående en jätte bra nyhet. Jag vet dock inte vad jag får säga och inte, så jag håller käft. Jag har beslutat mig för att vara en extrem ungdom framöver. Jag ska inte ramla ner i träsket och tycka synd om mig själv och jag ska inte vara en vuxenungdom. Jag ska vara mig själv och ha vilket humör jag vill, när jag vill. Jag så trött på människor som verkar vara skitbra, och som man känner att man kan öppna sig för direkt även fast att man egentligen inte är sådan. Och sedan så visar det sig att allt är en jävla lögn. Usch. Jag är arg. Framförallt på kvinnor. Jag har aldrig tyckt om att träffa nya tjejkompisar om det inte är ngt speciellt med deras personlighet och jag lär aldrig göra det heller. Det gäller att vara speciell i mina ögon. DEt gäller att ha det där som ingen annan har. Annars backar jag undan.
Nu ska jag göra en liten önskelista på mitt vis. Får se om jag publicerar den sedan. Sen ska jag ut och gå. Låååååååååååångt.

0 kommentarer: