tisdag 18 augusti 2009

TJENIXEN!
Jag sitter fortfarande med ett lindat finger och i pyjamas. Idag känner jag att man får göra sånt. Jag är taggad på all post jag fått idag. Fick alla studentkort, IKEA-katalogen och Glamour. Jag och Jimmy har planer på att åka ut till mormor o morfar o äta middag. Men vi får se hur det blir med den saken. En sak är säker, och det är att jag vill bli på bättre humör. Vi har ring fastighetsägare idag, och antingen har de varit sura eller så har de inte svarat. Så vi hoppas på att en mans kontakter ska lösa vårat problem denna veckan. Jag ska ta en dusch nu. Sedan kika igenom katalogerna på ngt mysigt ställe, så att jag kan koppla av och arbeta upp humöret. Jag tror jag vill ota också. Fast, det blåser och det är jobbigt då, så vi får se hur det blir med den saker. Och så ska jag göra en önskelista till min födelsedag.. O Ringa Kenneth om gaddningstid. Shit. Bäst att jag sätter igång. Hörs sen.
TJARRÅ!
- J <3
Kanske ny layout idag om Jimmy är duktig.

0 kommentarer: