fredag 28 augusti 2009

BLOGGBRÅK.

Det är bloggbråk ute i bland sveriges toppbloggare.
Katrin Zytomier, AmandaVarDet, Kissie osv. Och så skriver Blondinbella att hon inte vill lägga sig i utan bara tala om att hon har åsikter om det hela. Hur går det till?! Haha, tur att jag inte sattsar på att bli toppbloggare, för fyfan vad det hade varit fjantigt. Jag gillar Katrin, för hon står för vad hon tycker och tänker. PÅRIKTIGT. Alla har vi sett AmandaVardets vloggar. Och alla har vi sett Katrins utbrott på Vakna med the Voice. Och vemfan anser man är normalast?! Jag tycker Katrin. Ge er in på deras bloggar och njut av hur de pumpar om att de är "kända" och får vara backstage på NRJ in thePark som är jävla c00lt och att de får gratis saker. Jag tänker fortsätta att njuta av allt patetiskt de säger i sina vloggar o bloggar. Frågan är bara: " Är det bättre att vara lillgamal som Blondinbella och numera anses vara tråkig för att man beter sig som en vuxen 18 åring? eller är det bättre att vara en 18 åring som Kissie och pumpa i sig silikon i tuttarna (som Katrin formulerade det) och provocera och skryta om att man är "känd" ?"
ivilket fall som helst, så tänker jag låta mim kropp skratta dagligen när jag läser deras bloggar.
Jag ska nog lägga upp en lista på alla jag läser, och skriva vad jag tycker om dem.. Så fattar ni varför jag läser 10-15 bloggar/dag.

0 kommentarer: